lundi 3 août 2015

** ခင္ဝမ္းႏွင့္ ထိေတြ႔ျခင္း ** *

ခင္ဝမ္းႏွင့္ ထိေတြ႔ျခင္း 

ခင္ဝမ္း ရဲ႕ The teeth နဲ႔ အိပ္မက္ေၾကာ္ျငာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ကိုတိုင္ ရန္ကုန္ေရာက္ေနခိုက္ အံကိုက္ ျဖစ္ၿပီး အိမ္က ပိုက္ဆံအတင္းေတာင္း မုန္႔မစား ေဆးလိပ္ခိုးမေသာက္ ရုပ္ရွင္မၾကည့္ဘဲ ပထမဆံုး အႀကိမ္ ကိုယ္ပိုင္ ခင္ဝမ္းရဲ႕သီခ်င္းေခြကို ဝယ္ခဲ့ရပါတယ္၊ ဒါေတာင္ ေတြ႔တဲ့သူေတြက အဓိကက မိန္းခေလးေတြေပါ့၊ ဒီေလာက္ရုပ္ဆိုးတဲ့ အဆိုေတာ္ တခါမွမေတြ႔ဖူးဘူးတဲ့ ….




ခင္ဝမ္းႏွင့္ ထိေတြ႔ျခင္း (၁) ၂၆၀၉၂၀၁၁

သူ႔အေၾကာင္း ဘာေရးရမလဲ၊ သူနဲ႔က လူခ်င္းသိတာ မဟုတ္၊ ေလးငါးႀကိမ္ ဆံုခဲ့ဖူးတယ္၊ ျပည္မွ​ာ သံုးေလးႀကိမ္၊ ဒါပဲ၊ ဒါေပမယ့္ သီခ်င္းေတြ စတင္နားေထာင္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ ၁၉၈၀ မတိုင္ခင္ အလယ္တန္း ေက်ာင္းသားဘဝ မင္းေအာင္၊ လႊမ္းမိုးတို႔ စ နာမည္ႀကီးေနၿပီ၊ အဲဒီ မတိုင္ခင္ကေတာ့ စတီရီယိုေခတ္ဦးပိုင္း စေနၿပီဆိုေပမယ့္ အသက္ ကလည္း ငယ္ေသး၊ ကက္ဆက္ေတြကလည္း စေပၚေနၿပီ ဆိုေပမယ့္ အိမ္မွာမရွိေသး၊ စတီရီယိုကလည္း လမ္းသရဲေခတ္ အရူးခ်ီးပန္းဆိုၿပီး လူႀကီးေတြကလက္မခံ၊ လူႀကီးေတြ လက္ခံတဲ့ မင္းေအာင္ တို႔က်ေတာ့လည္း ခဏ ႀကိဳက္ၿပီး ကိုယ့္ ဖီလင္နဲ႔ နည္းနည္းေတာ့ လြဲေနတယ္။
ဒါနဲ႔ ၁၉၇၈ ေရာက္ေတာ့ ဦးေလးတေယာက္ဆီကေန ကက္ဆက္ေခြသစ္ေတြ ခဏငွားေတာ့ ပါလာတာက ခိုင္ထူးရဲ႕အေခြ၊ အေဝးဆံုး ပါတယ္ ထင္တာပဲ၊ အဲဒီကစ ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ ဆိုတာကို ၿငိတြယ္ခဲ့ရတာပဲ၊ အဲဒါနဲ႔ ကိုယ္နဲ႔လိုင္းတူတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတေယာက္က ဂီတာနည္းနည္း တီးတတ္ေတာ့၊ (ကိုယ္ကိုတိုင္ကေတာ့ ခုထိ ခုံုေတာင္ ေကာင္းေကာင္း မေခါက္တတ္ေသးဘူး၊) သူနဲ႔လိုက္ၿပီး ေတာင္ေအာ္ ေျမာက္ေအာ္ေပါ့၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာပဲ ခင္ဝမ္းကို စေတြ႔ရတာပါ၊ သီခ်င္း ေခြလည္းမရွိဘူး၊ သီခ်င္းစာအုပ္လည္းမရွိဘူး၊ သူငယ္ခ်င္းက သူၾကားလာတဲ့ စာသားေတြနဲ႔ သူ တီးတတ္သေလာက္ ဆိုတီးတာကို က်ေနာ္တို႔တသိုက္က လိုက္ေအာ္ရင္း ႏွင္းဆီျဖဴနဲ႔ ရင္းႏွိီးခဲ့ ရပါတယ္။
၁၉၇၉ မွာ ေရနံေခ်ာင္းကေန မိတၳီလာကို ေျပာင္းတယ္၊ ဒီၿမိဳ႕က လမ္းဆံုက်တယ္၊ လူဆံုတယ္၊ ၿမိဳ႕ ႀကီးတယ္၊ လူငယ္ေတြက ပိုေခတ္မီတယ္၊ အသံေတြလည္း ပိုစံုလာတာေပါ့၊ အိမ္မွာလည္း အုံးလီး ကက္ဆက္ရွိေနၿပီ၊ ကိုယ္ကလည္း ၁၀ တန္းေရာက္လာၿပီ၊ ေဆးလိပ္လည္း လက္ၾကားညွပ္ တတ္လာၿပီ၊ ေခါင္းေလာင္းေဘာင္းဘီ ဝတ္တတ္သြားၿပီ၊ ရန္လည္းျဖစ္တတ္သြားၿပီ၊ သူငယ္ခ်င္း အသစ္ ေတြနဲ႔ က်ဴရွင္အသြားအျပန္၊ ေက်ာင္းသြားေက်ာင္းျပန္ လမ္းေဘးအုတ္ခံုေတြမွာထိုင္ၿပီး တေယာက္ က ဂစ္တာတီး က်န္တဲ့က်ေနာ္တို႔တေတြက ဝိုင္းေအာ္ ဆိုခဲ့ၾကတာပါ၊ အဲဒီမွာ ခိုင္ထူးရဲ႕အေဝးဆံုး သီခ်င္းတပုဒ္ပန္းတဆုပ္၊ ရီေဇာ္ရဲ​႕ ေမာင္ဟာလူစိမ္း၊ ကိုင္ဇာရဲ႕ အထီးက်န္နဲ႔အလြမ္း၊ ခင္ေမာင္တိုး ရဲ႕ ဝိုင္းရဲ႕ဆည္းဆာ၊ ရာျပည့္ (သို႔မဟုတ္) ခ်မ္းၿငိမ္း (ခ်မ္းမိႈင္း) ရဲ႕ သတိမမူဂူမျမင္တို႔နဲ႔အတူ ခင္ဝမ္းရဲ႕ ဧရာဝတီ၊ ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္ ျပည္မွာေဆာင္း ညေကာင္းကင္ရဲ႕ ေတးသမားတို႔နဲ႔ ျဖတ္သန္းခဲ့ရင္း အႀကိဳက္ဆံုး ႏွင္းဆီျဖဴ ျဖစ္ခဲ့ရတာပါ။
အမွတ္တရအျဖစ္ကေတာ့ အိမ္မွာ ကက္ဆက္ရွိေနေပမယ့္ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့အေခြေတြက သိပ္မရွိ၊ မိတၳီလာက ရွဲဒိုးေတးသံသြင္းဆိုင္ရွိေပမယ့္ ခင္ဝမ္းကမရွိ၊ ကိုင္ဇာေတာ့ရေနၿပီ၊ ခိုင္ထူးေတာင္ သိပ္ မသိေသးတဲ့အခ်ိန္၊ ခင္ဝမ္းတို႔ ရာျပည့္ဆို ေဝးေရာေပါ့၊ ၾကားေတာင္ မၾကားဖူးၾကဘူး၊ ေဇာ္ဝမ္း ေတာ့ သိၾကတာေပါ့၊ ရန္ကုန္လူၾကံဳရွိလို႔ မွာေပမယ့္ လူၾကံဳက ရွာမတတ္၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာဘဲ ခင္ဝမ္း ရဲ႕ The teeth နဲ႔ အိပ္မက္ေၾကာ္ျငာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ကိုတိုင္ ရန္ကုန္ေရာက္ေနခိုက္ အံကိုက္ ျဖစ္ၿပီး အိမ္က ပိုက္ဆံအတင္းေတာင္း မုန္႔မစား ေဆးလိပ္ခိုးမေသာက္ ရုပ္ရွင္မၾကည့္ဘဲ ပထမဆံုး အႀကိမ္ ကိုယ္ပိုင္ ခင္ဝမ္းရဲ႕သီခ်င္းေခြကို ဝယ္ခဲ့ရပါတယ္၊ ဒါေတာင္ ေတြ႔တဲ့သူေတြက အဓိကက မိန္းခေလးေတြေပါ့၊ ဒီေလာက္ရုပ္ဆိုးတဲ့ အဆိုေတာ္ တခါမွမေတြ႔ဖူးဘူးတဲ့။



ခင္ဝမ္းႏွင့္ ထိေတြ႔ျခင္း (၂) ၂၈၀၉၂၀၁၁
အဲဒီ ရုပ္ဆိုတာကို ေျပာခ်င္တာေလ၊ အဲဒီခ်ိန္ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္သံုးဆယ္ကာလက အလြန္ရွင္းတယ္၊ အရုပ္ေတြ ၾကည့္ခ်င္ရင္ ရုပ္ရွင္ရုံဘဲရွိတယ္၊ စာေစာင္ေတြမွာပါတဲ့ ပုံေတြကလည္း ဝိုးတိုးဝါးတား၊ အသံ နားေထာင္ခ်င္ ရင္ ေတာင္မွ ကက္ဆက္က ခုေခတ္လို အသံမစံုဘူး၊ မာလ္တီမီဒီယာလို႔ ဘယ္​သူမွ မေျပာေသးဘူး၊ အရုပ္ မလိုဘူးေလ၊ ဆိုတဲ့သူရဲ႕ မူရင္း အသံက အဓိကဘဲ၊ ခင္ဝမ္းကို ႀကိဳက္တာ သူအသံဘဲ၊ အႏုပညာေတြ မယ္လိုဒီေတြ နားမလည္ဘူး၊ နားလည္ဖို႔ေနသာ ခံုေတာင္ မေခါက္တတ္ဘူးေလ၊ တျခားအဆိုေတာ္ေတြရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို ႀကိဳက္တာလည္း ရွိပါတယ္။
ခင္ဝမ္းအသံနဲ႔ ခင္ဝမ္းသီခ်င္း သူဆိုတာဘဲ ခံစားလို႔ရတယ္၊ ခင္ဝမ္း တျခားသူေတြရဲ႕ သီခ်င္း ျပန္ဆိုရင္ေတာင္မွ သိပ္ မႀကိဳက္ခ်င္ဘူး၊ ဒါ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ရွိသြားၿပီ မေန႔တေန႔ကလိုဘဲ ထင္ေန ရတယ္၊ ခုလို အခ်ိန္ ေနရာမွာ ပိုခံစားမိ ရတာေပါ့၊ ကိုယ္ကိုတိုင္က အႏုပညာ နယ္္ပယ္နဲ႔ ဆိုရင္ အေဝးႀကီးကပါ၊ ဆိုလဲမဆိုတတ္ တီးလဲမတီးတတ္ နားေထာင္သူ သီးသန္႔ဘဲ၊ သီခ်င္းစာသား ေတြလည္း အလြတ္ရတာ မဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ခင္ဝမ္း သီခ်င္းသံၾကားရင္ မေနႏိုင္ဘူး၊ အဲဒါခုထိ၊ ေက်ာင္းသားဘဝထဲက၊ အဲဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းက ၈၁-၈၂ ခုႏွစ္ ေလာက္ကေပါ့၊ စတိတ္ရႈိးပြဲေတြမွာ ပေလးဘိြဳင္ နဲ႔ အယ္လ္ပီေဂ်က အၿပိဳင္၊ သန္းႏိုင္ ေအးေမာင္ ပုလဲ ႏြဲ႕ယဥ္ဝင္း သိန္းတန္ မ်ိဳးေအာင္ လႊမ္းမိုး ကိုင္ဇာ ခိုင္ထူး စိုင္းထီးဆိုင္၊ ဒါေပမယ့္ ခင္ဝမ္း စတိတ္ရႈိး တခါမွ မၾကားဖူးဘူး။
၁၉၈၂-၈၃ မႏၱေလး ရတနာဘုမၼိမွာ ေက်ာင္းတက္တယ္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ ခင္ဝမ္းခေရဇီေတြ ပါေပမယ့္ နာမည္ႀကီးလာတာက ဖိုးခ်ိဳရဲ႕ ပိုင္စိုးမႈနဲ႔အတူ သႊေအာင္ ဂၽြန္သင္ဇမ္း၊ မဟာဆန္သူ ေတာင္မွ ခင္ေမာင္တိုး မဆိုေသးဘူး ထင္တယ္၊ ဝိုင္းရဲ႕ဆည္းဆာဘဲ ရွိေသးတယ္ ထင္တယ္၊ ခိုင္ထူးကေတာ​့ မိုးရဲရင္နဲ႔ ထိပ္ဆံုးေရာက္ေနခ်ိန္ ျဖစ္မယ္၊ မန္းသား သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ သူ႔ နံမယ္က ျမတ္သန္းထြန္း၊ သူက ဖိုးခ်ိဳ ခိုင္ထူး ရာျပည့္ ခင္ေမာင္တိုး သီခ်င္းေတြ အၿမဲဆိုတယ္၊ သူ႔ရဲ႕ ေက်ာင္းဗလာ စာအုပ္ထဲမွာေတာ့ ခင္ဝမ္းရဲ႕ စာသားေတြခ်ည္းဘဲ ေတြ႔ရတယ္၊ ဒါနဲ႔ သူကို ဘာေၾကာင့္လဲ ….. ေမးၾကည့္ေတာ့ တျခားသီခ်င္းေတြကလည္း ေကာင္းပါတယ္၊ ႀကိဳက္ပါတယ္၊ စာသားေတြမွာလည္း အဓိပၸါယ္ရွိပါတယ္ တဲ့၊ ခင္ဝမ္း သီခ်င္းေတြက်ေတာ့ ရုတ္တရက္ နားေထာင္ ရင္ ဖတ္ၾကည့္ရင္ လြယ္တယ္ ရိုးရွင္းတယ္ ထင္ရေပမယ့္ ေသခ်ာနားေထာင္ ၾကည့္ေလ ဖတ္ၾကည့္ ေလ ေလးနက္လာေလ နက္ရိႈင္းလာေလ တဲ့၊ အသံနဲ႕စာသားက အရမ္း လိုက္ဘက္တယ္ တဲ့၊ ႏွစ္ၾကာၾကာ အထားခံမယ့္ တန္ဖိုးရွိလာမယ့္ ပစၥည္းမ်ိဳး တဲ့၊ အဲဒီတုန္းက သူေျပာခဲ့တာေတြ၊
မွန္မမွန္ေတာ့ ခု စဥ္းစားၾကည့္၊ ေထာက္ခံသူ ရာခိုင္ႏႈန္း ခုခ်ိန္ ပိုမ်ားေနမွာဘဲ၊ ခင္ဝမ္းသီခ်င္း ႀကိဳက္သူ ပိုမ်ားလာေနတယ္ မဟုတ္လား ……
ေျပာခ်င္တာက ခင္ဝမ္းဟာ စတိတ္ရႈိးမင္းသား မဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္းေတြ ခင္ဝမ္းခေရဇီေတြဟာ ခင္ဝမ္းကိုယ္တိုင္တီး ကိုယ္တိုင္ဆိုတာ ခ်ဥ္ျခင္းတပ္ ေနၾကတာေတာ့ အမွန္ဘဲ၊
ေမာင္ရင္ငေတ (မကန) ၂၈၀၉၂၀၁၁

ခင္ဝမ္းႏွင့္ ထိေတြ႔ျခင္း (၃) ၂၈၀၂၂၀၁၂



ခင္ဝမ္း သီခ်င္းေတြ နားေထာင္ျဖစ္ သီခ်င္းေခြေတြ ဝယ္ျဖစ္ခဲ့ေပမဲ့ ခင္ဝမ္း ကိုယ္တိုင္ ဆိုတာကို ေတာ့ တစ္ခါဘူးမွ် နားမေထာင္ဘူးေသးတဲ့ အခ်ိန္ ၈၂ ေလာက္ထိေပါ့၊ ၈၃ ႏွစ္ကုန္ သမိုင္းဝင္း အေဆာင္မွာေန ေက်ာင္းတက္ေတာ့၊ သူငယ္ခ်င္းအမ်ားစုက ေန႔ေက်ာင္းသားျဖစ္ၿပီး အာစီတူး ေခၚ လိႈင္နယ္ေျမမွာ ရွိေနၾကေတာ့ မိန္းထဲကို မေရာက္ျဖစ္ဘူး၊ အာစီတူးရဲ႕ ေဆးေရာင္စံု ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ ေတြကို သာယာေနတဲ့ အခ်ိန္၊ ဒါေပမဲ့ ညပိုင္း အေဆာင္ျပန္ အိပ္ျဖစ္တဲ့ ရက္မ်ားမွာေတာ့ မန္းသား သူငယ္ခ်င္း ျမတ္သန္းထြန္းကလည္း ေမဂ်ာတူ အေဆာင္တူ အခန္းကပ္ရက္၊ ေမခေဆာင္ အခန္း (၇) နဲ႔ (၅) ေပါ့၊ သူနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သမိုင္းဝင္း အေဆာင္သားေတြနဲ႔ ေတြ႔သိ ရင္းႏွီးရတယ္၊ ကိုယ္က အေဆာင္မွာ မရွိတဲ့ရက္က မ်ားေနေတာ့ ကိုယ့္ကိုသိတဲ့သူ သိပ္မရွိဘူးေလ၊
ဒီလိုနဲ႔ တစ္ည အေဆာင္ျပန္ အိပ္ေတာ့ မိန္းခေလး အေဆာင္ေတြေရွ႕ သီခ်င္းသြားဆိုမယ္ ဆို ေတာ့ လိုက္သြားျဖစ္တယ္၊ သရဖီလား ကံေကာ္လား မမွတ္မိေတာ့ဘူး၊ အရက္ကို ႏွစ္ႏွစ္ခ်ိဳက္ခ်ိဳက္ စေသာက္ေနၿပီ ဆိုေတာ့ မူးေနတာဘဲ မွတ္မိတယ္၊ ညသန္းေခါင္ တံတားျဖဴ အေဆာင္ေတြဘက္ ေရာက္ေတာ့ ကိုယ့္အဖြဲ႔သားေတြက ငမူးေတြ မ်ားတယ္၊ တီးတဲ့သူကတီး အမွန္အကန္ ဆိုတဲ့သူ ေတြ စိတ္ပ်က္ေလာက္ေအာင္ ဝင္အားေပးတဲ့ ဂဲမေလာက္ မန္ဘာေတြက မ်ား၊ ကိုယ္အလွည့္ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တစ္ဖြဲ႔၊ အဲဒီမွာ ခင္ဝမ္းသီခ်င္း၊ မူးေနတဲ့ စိတ္ေတာင္ နည္းနည္း ေလ်ာ့သြားတယ္၊ ဆိုတာ ေကာင္းလွခ်ည္လားဆိုၿပီး အားလံုးၿငိမ္သက္ ဆယ္မိနစ္ေပါ့၊ ေနာက္ တပုဒ္ ေနာက္တပုဒ္ ေပ့ါ၊ သီခ်င္းသံ ရပ္သြားေတာ့မွ ေဘးနားက သူငယ္ခ်င္းက အဲဒါ ခင္ဝမ္း ကိုယ္တိုင္ဘဲေပ့ါ ေျပာ လိုက္တယ္၊ ဒါ ပထမဆံုး ခင္ဝမ္း ကိုယ္တိုင္တီး ကိုယ္တိုင္ဆိုတာ ၾကားခဲ့ရဖူးတာေပ့ါ၊ အဲဒီ ေနာက္ ပိုင္းေတာ့ အေဆာင္ေရွ႕ ဂဲမေလာက္ အဖြဲ႔ေတြနဲ႔အတူ တင္းျပည့္ မန္ဘာတေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ရ ျပန္ တာေပ့ါ၊ ဂဲမေလာက္ အဖြဲ႔ဝင္ ခင္ဝမ္းတို႔ ၿမိဳ႕က သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္နဲ႔ လည္း ေသာက္ေဖာ္ ေသာက္ဖက္ ေတဖက္ ျဖစ္လာခဲ့ရေတာ့ ခင္ဝမ္းသီခ်င္း ခေရဇီပိုးက အရိုးထဲထိ ေရာက္လာခဲ့ ရတာေပါ့။
သူငယ္ခ်င္း ၿမိဳ႕ျပန္ရင္ (အရင္က ျဖတ္သြားဘူး ခရီးတေထာက္ နားဘူးခဲ့ေပမယ့္) ေရာက္ဖူးခ်င္ လြန္းလို႔ အိမ္က မသိေအာင္ လိုက္လည္ခဲ့ဖူးတယ္၊ သူတို႔ၿမိဳ႕က လူငယ္ေတြ ခုေတာ့ ႀကီးမိုက္ေတြ ေပါ့ အမ်ားစုကလည္း သူ႔ကိုသိၾကတယ္၊ ဘယ္သူ႔ အိမ္လည္းေတာ့ မသိေတာ့ဘူး၊ အိမ္ေရွ႕ကြပ္ပ်စ္ တခုေပၚမွာ ထိုင္ေသာက္ရင္း သူကိုယ္တိုင္ ဆိုျပ တီးျပတာကို ၾကံဳခဲ့ရဘူးတယ္၊ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ ၾကံဳတိုင္း အခြင့္ရတိုင္း သြားျဖစ္ခဲ့ရလြန္းလို႔ (၁၉၉၈) အိမ္ေထာင္က် မိန္းမပါ ရခဲ့တယ္၊ မယံုရင္ လည္း ပံုျပင္တပုဒ္သာ သတ္မွတ္လိုက္ၾကပါ၊ ၈၈ မတိုင္ခင္မွာေတာ့ ထင္တယ္၊ ပဒုမၼာကြင္း ဇာတ္ရံု မွာ မဇိၥ်မလိႈင္း အဖြဲ႔နဲ႔ ခင္ဝမ္းစတိတ္ရႈိး တခါၾကည့္ခဲ့ဖူးေပမဲ့ အားရပါးရ မျဖစ္ခဲ့ဘူး၊ အဲဒီ အခ်ိန္ ေလာက္ကဘဲ သူတို႔ၿမိဳ႕မွာ အားကစား ဇာတ္ရံုမွာေတာ့ တင္ဆက္မႈမေကာင္း အသံပိုင္းဆိုင္ရာမွာ မေကာင္းေပမယ့္ ခင္ဝမ္း ေဟာ္လို ဆိုလိုရိႈးကို မွတ္မွတ္ရရ အားေပးခဲ့ရဘူးတယ္။
ေၾသာ္ … ၾကာခဲ့ပါၿပီေလ …. ဒါေပမဲ့ ခုထိ ေဟာင္းေနေပမယ့္ ေကာင္းေနဆဲပါ၊ ကိုခင္ဝမ္းေရ … အားေပးေနသူ မူလ လက္ေဟာင္း ခေရဇီမ်ားေရာ လက္သစ္ခေရဇီသစ္မ်ားနဲ႔ပါ ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆိုင္ဆိုင္ ခင္ဝမ္းယိမ္းကို ေခတ္သစ္ ၂၀၁၂ ထိ အင္တာနက္ ေဖ့ဘုတ္ေခတ္မွာ ကိုခင္ဝမ္း အမွတ္တရ ခင္ဝမ္းဖန္ကလပ္ ၇၀၈၀၉၀ အဖြဲ႔ဝင္ေတြနဲ႔အတူ ႏွစ္သံုးဆယ္လြန္ ေလးဆယ္ကာလထိ အားေပး ေနဆဲ၊ လြမ္းဆြတ္စြာ ႏွစ္ခ်ိဳက္စြာ ခံစားေနဆဲ၊ ႏွင္းဆီျဖဴ ျပည္မွာေဆာင္း ဧရာဝတီ မမခ်စ္ ေဆာ္လမြန္ငါး ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္ ျမွားဘုရင္ ဘာမဆိုမင္းအတြက္ ေက်ာ္ႀကီး သက္ထား မိုးေတြ ရြာေစြ ျမစ္ ၿမိဳင္ ယိမ္း ………. အမ်ားႀကီး အမ်ားႀကီးပါ ….. ကိုခင္ဝမ္း ….. ခင္ဗ်ားထားခဲ့တာ ပင္လယ္ႀကီးပါ၊ ႀကိဳက္တတ္ရင္ ဝင္ေသာက္ ဝင္ခပ္ ဝင္နား ၾကည့္စမ္းပါ၊ ဒါ ……. သီခ်င္းဘဲ ရွိေသး တယ္၊ က်န္တာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္၊ နားမလည္ႏိုင္တာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္၊ မလိုက္ႏိုင္လို႔ ေခါက္ထားခဲ့တာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါေသးတယ္၊ ဒီေန႔လည္း ဘာကိုလြမ္းေနမွန္း မသိ လြမ္းေနရင္းနဲ႔ အေဟာင္းေတြကို ျပန္လည္တူးဆြရင္းနဲ႔ ခင္ဝမ္းနဲ႔ ထိေတြ႔ျပန္တယ္၊

ေမာင္ရင္ငေတ ၂၈၀၂၂၀၁၂


လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္က ၇၀ ၈၀ ၉၀ သီခ်င္းအုပ္စုမွာ ေရးထားတာေတြကို ျပန္ရွာတာ မေတြ႔ပါဘူး၊
အဲဒါနဲ႔ ကိုယ္ပိုင္မွတ္စုေတြထဲကေန အမွတ္တရ ျပန္တင္လိုက္ရပါတယ္၊
(မရငတ) ၂၈၀၄၂၀၁၄
 http://newsightsmm.com/2014/04/29/%E1%80%81%E1%80%84%E1%80%B9%E1%80%9D%E1%80%99%E1%80%B9%E1%80%B8%E1%82%8F%E1%80%BD%E1%80%84%E1%80%B9%E1%80%B7-%E1%80%91%E1%80%AD%E1%80%B1%E1%80%90%E1%80%BC%E1%82%94%E1%80%BB%E1%80%81%E1%80%84%E1%80%B9/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

** * တခါကေန႔ရက္မ်ား (၂) * **

ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္အလြမ္း တခါကေန႔ရက္မ်ား (၂)                                  ေမာင္ရင္ငေတ ၁၉၀၇၂၀၁၇ ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္အလြမ္း တခါကေန႔ရက္...